سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترینِ برادرانت، کسی است که با راستگویی اش تو را به راستگویی بخواند و با اعمال نیک خود ، تو را بهبرترینِ اعمال برانگیزد . [امام علی علیه السلام]

حرفهای نگفته ...

 
 
تقدیم به تو ...(پنج شنبه 85 اسفند 24 ساعت 5:18 عصر )

سلام

فکر کردم که بهترین راه واسه گفتن حرفام اینه ...

 

هر کسی را سر چیزی و تمنای کسی ست                       ما به غیر از تو نداریم تمنای دگر

 

با عرض معذرت از شما

 

من رضا  . س هستم و حدود دو ماه پیش شما رو به همراه خانوادتون توی خیابون دیدم و به شماعلاقمند شدم

 

و خواستم به شما اینو بگم ولی شرایطش به وجود نیومد ، تا امروز که آدرس این وبلاگ رو به شما دادم ... البته اینو

 

بگم من به هیچ وجه قصد ایجاد مزاحمت برای شما ندارم ، فقط میخوام چند دقیقه این نوشته رو بخونید .

 

ببینید من با بعضی از کسایی  که شما توی خیابون می بینید که فقط به دنبال اذیت کردن هستن  فرق دارم

 

شاید هدف اونا چیزای دیگه باشه ولی هدف من یه چیز  دیگست  . من می تونستم یه گله آدم بندازم پشت سر

 

خودم و بیام به شما بگم که ... بگذریم فقط می خوام اینو بگم که به هیچ وجه قصد مزاحمت برای شما ندارم ...

 

من هر هفته به خاطر  پنج دقیقه دیدن شما مسافت زیادی رو میام ولی همون پنج دقیقه دیدن واسه من کافیه .

 

من 18 سالمه و دانشجو هستم . ببخشید دیگه نمیدونم چی بنویسم ...

 

جسارتاً اگر امکان این واستون هست که جواب نامه ی دست و پا شکسته منو بنویسید ممنونتون میشم و اگرهم

 

که مایل نیستید بازم ممنونم . ( من هر روز ظهر ساعت 12 تا 1 و بعد از ظهر ها 5 به بعد توی خیابونم ‌، البته

 

 فقط برای دیدن شما .) امیدوارم که این جسارت منو ببخشید  بازم ازتون عذر میخوام ، ببخشید .

 

در ضمن بازم شرمنده که این نوشته رو توی وبلاگ نوشتم ... ببخشید  ... شما میتونید جواب منو توی قسمت نظرات بدید ...

 

 

 

 

مزاحم هیشگی شما

 

 

 

 



 
لیست کل یادداشت های وبلاگ?
 




بازدیدهای امروز: 0  بازدید

بازدیدهای دیروز:1  بازدید

مجموع بازدیدها: 1056  بازدید


» اشتراک در خبرنامه «